9 Eylül 2011 Cuma

Bak Evladım.

Bak evladım. Üniversite sınavın geçti diye sabahtan akşama kadar yan gelip yatıyorsun. Hiçbir sorumluluğunu yerine getirmiyorsun. Hadi ikinciye giriyorsun dedik, bu sene ciddiye alırsın dedik, almadın. Bu gidişle seneye tekrar girec... Kenarlarında lacivert kalın bi şerit var. Hemen yanında çok ince beyaz bir şerit ve onun yanında da bir karış genişliğinde turuncu dikdörtgen üzerinde garip çiçekli simgeler... ...taksidi ne kadar biliyor musun? Yıllık en az 25bin lira. Özele verecek paramız yok bizim. Eğer düzgün bi yer kazanmak istiyorsan oturup adam gibi çalışm...  Sonra tekrar ince beyaz bir şerit. Ortadaki büyük dikdörtgenin içinde de simetrik bir şekilde yerleştirilmiş ağaç gibi bir şey. Orta kısmı dikdörtgen, üst ve alt kısımlarında ise köşelere doğru uzanan garip dallar var. Her dalın aşağıya doğru sarkan minareye benzer saçaklarının arasında siyah ve turuncu karışımı toplar duruyor. ...hlara kadar ders çalışmış. Bize misafirliğe geldiğinde bile kitaplarını yanına alıp geldi. Onun sınavı nasıl geçmiş, senin sınavın nasıl geçmiş. 2 test çözüyorsun, bi saat mola veriyorsun. Götünü gezdirmeye yer arıyorsun resmen. Aklın fikrin gezm... Bu overlok dedikleri şey ne ki, ucundaki saçakları mı düzeltiyorlar acaba? Çok ilginç. Makineyi ayağımıza kadar getirdiklerine göre herhalde gerçekten gerekli bir şey bu. Sanırım saçaklar kötü durduğu için. Kirleniyor ya, simsiyah oluyor resmen. Ondan sanırım. ...yram tatili yok, sabahtan akşama kadar ayakta ve aldığı paraya bak. Neden? Çünkü okumadı. Zamanında çok söyledim ben ona. Bak dersine çalış dedim, okulunu bırakma dedim, sonradan çok pişm... Bu halı kaç metrekare eder lan? Ben 1.75'im. Boyuna uzansam, herhalde benim boyumun yarısı kadar bi boşluk kalır. Hadi boyuna 2,5 metre desen, genişliği de benden biraz kısa. Hadi ona da 1.5 metre diyeyim. 1.5 ile 2.5'u çarpalım şimdi.... Bir tane 2.5 var, bi de 2.5'un yarısı kadar 1.25 var. Yani ikisini topl... ...liyor musun beni, sana söylüyorum. Anladın mı söylediklerimi? -Anladım babacım, merak etme sen. +İyi bakalım. Haydi git elini yüzünü yıka, sofra hazırmış. Yemeği soğutmayalım. -Peki babacım.

1 yorum:

  1. bilirim bu duyguyu iyi bilirim..bir an önce kurtulman dileğiyle.. takibindeyim ,sevgiler..

    YanıtlaSil

My Facebook Profile
My Flickr Profile
My Twitter Profile
My Last fm Profile
My Tumblr Blog
My Tumblr Blog
My Tumblr Blog